Complimenten en klachten
Patiënt ervaringen
Naar een andere tandarts, dat doen mensen niet zo snel. Nagenoeg altijd raadplegen mensen hiervoor vrienden en bekenden. 80% van de nieuwe inschrijvingen komt op deze wijze bij Studio Kies terecht. Ook worden websites geraadpleegd waar patiënten patiënt-ervaringen en beoordelingen kunnen achterlaten. Daar kunnen patiënten vervolgens tandartsen beoordelen en vergelijken. Een van de sites die hiervoor veel geraadpleegd wordt is Independer.
Raadpleeg Tandarts.nl voor een volledig overzicht van alle reacties of laat zelf een reactie achter. Dat wordt enorm gewaardeerd! Klik hier om een ervaring achter te laten via Tandarts.nl!
Klachten? Doe je mond open!
Mocht het een keer voorkomen dat je vindt dat wij je onjuist of onzorgvuldig informeerden of behandelden? Doe dan je mond open! Vraag ons om een verhelderend gesprek. De tandarts kan je dan nog eens uitleggen waarom zij iets op een bepaalde manier deed. Wij kunnen dan gezamenlijk zoeken naar een oplossing.
Komen wij er samen niet uit, dan kun je telefonisch advies inwinnen bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP). Het TIP is opgericht door onze beroepsorganisatie, de KNMT.
Levert ook dit geen bevredigende oplossing, dan kun je gebruik maken van de KNMT klachtenregeling waarbij wij zijn aangesloten.